rogivandeliv

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Börjar bli lite sjuk tror jag :/

Av elina - 23 oktober 2012 09:40

Huvva. Känner mig inte alls något pigg idag. Huvudet värker och jag fryser. Sitter med en tjock luvtröja nu som tillhör Johan och tjocka strumpor. Känner mig bedrövad :/ Maya ligger på golvet på babygymet. Hoppas hon är snäll idag :) Pappan är och jobbar. Men det ska gå bra det här ändå. Jag har nog ingen feber men tog ju alvedon tidigare imorse så vem vet. Inget kul att må dåligt. Och sedan ta hand om ett litet barn är inte kul alls!! Jaja. Detta ska gå bra :) Gumsan ligger och pratar med figurerna i gymmet nu. Bästaste gumman min <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elina - 13 april 2013 12:54

Jaha. Tråkig dag. Det är grått ute :( Jag har inte så mycket energi trots sovmorgon. Älsklingen gick upp med lillan och jag sov till halv nio typ. Men jag är orkeslös :/ Trist.. Jaja.. Ska äta snart så då blir det nog bättre :) Vi ska äta tunnbrödrul...

Av elina - 10 april 2013 09:17

Hade man inte tålamod innan man fick barn så har man det nu! Herregud. Maya var så trött men ville inte sova men jag stod ut och drog vagnen och sjöng. Men när jag väl slutade sjunga så somnade hon. Hmmm.. Hon gillar inte mammas sångröst? ;) Haha.. T...

Av elina - 8 april 2013 08:35


    Sju månader idag och det firade vi natten med att äta som bara den och endast tutta på ena bröstet så mamma fick vända på dig flera gånger!! Vill ju inte ha henne på kanten för är rädd att hon ska ramla ner!! Haha.. Trots att det är typ 5 cm...

Av elina - 7 april 2013 12:10


Alltså jag är ju sämst på att blogga. Haha. Men nu ska jag försöka skriva nånting ett par gånger i veckan kanske. Varje dag kommer jag nog inte göra för det finns ej tid för sånt. Lillan blir sju månader imorgon. Helt otroligt. Bjuder på en bild på h...

Av elina - 18 januari 2013 09:35


Ja, helt plötsligt var det Januari och jag har inte skrivit här på två månader om inte mer. Och mycket har hänt. Maya är över 4 månader gammal. Hon växer.          Mitt lilla hjärta   Hon är en sån himla rolig liten tjej, hennes egenvilja är ...

Ovido - Quiz & Flashcards