rogivandeliv

Alla inlägg under januari 2013

Av elina - 18 januari 2013 09:35

Ja, helt plötsligt var det Januari och jag har inte skrivit här på två månader om inte mer. Och mycket har hänt. Maya är över 4 månader gammal. Hon växer. 


      Mitt lilla hjärta

 


Hon är en sån himla rolig liten tjej, hennes egenvilja är enorm !! :D Får hon inte som hon vill på en sekund så skriker hon rätt ut. Haha. Så himla rolig. Och hon mest skrattar och ler (förutom när hon är hungrig eller trött.. Då jävlar) Hon rullar runt från mage till rygg och försöker så innerligt ta sig framåt men hon kommer ju typ två cm och blir aparg när hon inte kommer någonvart! Haha ser jättekul ut. Upp med rumpan och försöker men nääää! :) Gullan då <3 Lillan sover typ till 10 varje morgon. Försöker ibland väcka henne tidigare men hon är bara grinig då och somnar ändå om! Så bara att låta henne sova. Skönt att få sovmorgon för mig ibland också :) Men klockan tio är väl lite väl länge att sova!! Hehe.. Men då får jag mycket gjort i alla fall.


Idag kommer barnbidraget. Wiii ;) Ska kika på lite kläder till lillan!! 

Presentation


Kärlek, kaos, glädje och liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards