rogivandeliv

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Lillskruttan sover

Av elina - 26 oktober 2012 09:25

Mammas lilla hjärta sover nu och jag passar på att blogga lite :) Får ta tillfället i akt ;) Mådde inte alls bra när jag vaknade och har fortfarande ont i huvudet! Men ska ta en promenad sen när Maya vaknat och ätit. Kan ju vara skönt att komma ut lite också! Inte bara sitta inne! Ska städa lite sen också, ta disken och lite sånt smått och gott.. Pappa jobbar ju så det är bara jag och Maya hemma :) Det går hur bra som helst men jag är ju ganska så slut när Johan kommer hem från jobbet. Att ett sånt här litet barn kan ta så mycket energi ifrån en. Det är helt otroligt :P


Idag ska vi beställa biljetter ner till mamma :D Ska ju dit över jul! Ska bli jättemysigt. Maya kommer ju få sjukt mycket julklappar trots att hon är så liten. Jag känner min mamma :P Hon är galen i julen. Jag tycker också om julen och längtar jättemycket. Nu är det ju inte ens två månader kvar :) Och vi kommer att vara i Stockholm i nästan två veckor. Ska bli roligt. Ska se Nks julskyltning!! Så mysigt :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elina - 13 april 2013 12:54

Jaha. Tråkig dag. Det är grått ute :( Jag har inte så mycket energi trots sovmorgon. Älsklingen gick upp med lillan och jag sov till halv nio typ. Men jag är orkeslös :/ Trist.. Jaja.. Ska äta snart så då blir det nog bättre :) Vi ska äta tunnbrödrul...

Av elina - 10 april 2013 09:17

Hade man inte tålamod innan man fick barn så har man det nu! Herregud. Maya var så trött men ville inte sova men jag stod ut och drog vagnen och sjöng. Men när jag väl slutade sjunga så somnade hon. Hmmm.. Hon gillar inte mammas sångröst? ;) Haha.. T...

Av elina - 8 april 2013 08:35


    Sju månader idag och det firade vi natten med att äta som bara den och endast tutta på ena bröstet så mamma fick vända på dig flera gånger!! Vill ju inte ha henne på kanten för är rädd att hon ska ramla ner!! Haha.. Trots att det är typ 5 cm...

Av elina - 7 april 2013 12:10


Alltså jag är ju sämst på att blogga. Haha. Men nu ska jag försöka skriva nånting ett par gånger i veckan kanske. Varje dag kommer jag nog inte göra för det finns ej tid för sånt. Lillan blir sju månader imorgon. Helt otroligt. Bjuder på en bild på h...

Av elina - 18 januari 2013 09:35


Ja, helt plötsligt var det Januari och jag har inte skrivit här på två månader om inte mer. Och mycket har hänt. Maya är över 4 månader gammal. Hon växer.          Mitt lilla hjärta   Hon är en sån himla rolig liten tjej, hennes egenvilja är ...

Ovido - Quiz & Flashcards