rogivandeliv

Alla inlägg under november 2012

Av elina - 9 november 2012 10:31

Igår blev min lilla snutt två månader. Oj vad tiden går snabbt. Är väl så när man har roligt? :) Underbara unge min!! Nu ligger hon är brevid mig och pratar och har sig. Hon blir ju bara större och större för varje dag. Snart flyttar hon väl hemifrån. Nej huvva. Det vill jag inte tänka på :P Jag är ju en riktig hönsmamma brukar sambon säga. Överbeskyddande men hellre det än att låta det hända henne något. Jag gör ALLT för Maya. Supermamma ;) Nädå. Snart ska vi fixa oss iordning och gå hem till svärmor och vara där idag :) Tills älsklingen kommer hem från jobbet!


BVC i tisdags. Hon väger nu 4650 (födelsevikt 3350) Och är 58,5cm lång (födelselängd 49cm) Mammas älskling!

Av elina - 7 november 2012 12:10

Stilla lugna dag :) Skönt och ljuvligt. Natten har varit helt okej. Maya har börjat äta mera men det är okej för hon somnar om på en gång. Nu ligger hon brevid mig och pratar och pappa Johan rakar håret. Han är så sexig när han rakar håret och fixar skägget ;) 3dagars stubb är snyggast ;) Ohlalala :)


Har köpt en ny overall till Maya. En blå från P.O.P :) Hon är så snygg! Jag vägrar tänka att blått skulle vara för pojkar bara. Hon har ALLA färger! Älskar rosa också vilket hon har, fast inte så mycket konstigt nog :P Jag tycker det är så gulligt med rosa små klänningar på flickor. Men hon har några enstaka. Köpte en jättesöt rosa klänning från Newbie, från Kapphal förra månaden. Men den börjar ju bli för liten nu :/ Hon växer så det knakar lillgumman.

Var på BVC igår. Hon väger nu 4680 och är 58,5 lång. Hon vägde 3350 och var 59 lång när hon kom.


Såklart att Maya är Djurgårdare ;)  

 


Nu ska jag kolla på lägenheter på Blocket. Vi ska ju flytta söder ut (sthlm :D) Jag saknar min hemstad! Och trött på Skellefteå, både jag och Johan!

Presentation


Kärlek, kaos, glädje och liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards