rogivandeliv

Alla inlägg den 10 april 2013

Av elina - 10 april 2013 09:17

Hade man inte tålamod innan man fick barn så har man det nu! Herregud. Maya var så trött men ville inte sova men jag stod ut och drog vagnen och sjöng. Men när jag väl slutade sjunga så somnade hon. Hmmm.. Hon gillar inte mammas sångröst? ;) Haha.. Tog väl kanske en halvtimme!! PUUUH! Så nu är jag förtjänt av att ta det lugnt och bara softa framför datorn och småglo på Tv4.. Brukar alltid se på Tv4 på morgonen så man hänger med i världen vad som händer haha.. Man blir ju inte så stimulerad av att gå hemma hela dagarna med en bebis ;) Men jag skulle inte byta ut det mot något i hela världen!!!


Bjuder på två bilder på gangstern min :)

   

Hon är så go och glad. Alltid glad är hon. Så underbar. Skrattar jämt typ. Men hon har temprament också. Hon har nog ärvt mitt humör ;) Haha.. Pappan har sagt att han ser fram emot med skräckblandad förtjusning när Maya är tonåring.. Haha... Två Elinor ;) Blir bra det :P Haha...


Idag ska vi till BVC :) Ska bli spännande och se hur mycket lillan gått upp. Och så är det hörseltest! Men hörseln är det inget fel på!! Haha.. Så fort det är något ljud på tven så kollar hon. Hon är väldigt intresserad utav tven :) Och krålar lite har hon börjat med. Man lägger henne på ett ställe och helt plötsligt är hon två meter där ifrån. Min bebis håller på att bli stor!!! Vad händer??!! :P


Köpt en sjal också! Den älskar Maya. Hon gillar ju att vara nära och jag gillar närheten! Det är så mysigt. Hon somnar i den när hon ligger där i! Och så skönt nu när det börjar bli varmare ute också (eller nja...) Men då behöver hon ju inte overallen och då blir det ju bekvämare att ligga i sjalen :) Åhh... Mitt hjärta.. Jag är så kär i henne <3 <3 <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards