rogivandeliv

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av elina - 4 juli 2012 12:09

Kikar runt på nätet efter saker till bebisen och oj vad mycket det finns att välja på :) Ska väl klicka hem lite kläder och lite smått och gott. Sambon är på jobbet så då passar jag på att handla upp hans pengar ;) Haha nej då! Men jag har det bra kan jag säga :) Fast jag har ju det jobbigt på mitt sätt. Med sammandragningar och förvärkar. Ska ju bara vila och ta det lugnt och det kan ju vara jobbigt i sig ibland när energin finns! Men så fort jag gör något så får jag ju sammandragningar och jag vill inte riskera en förtidig förlossning vilket barnmorskan har sagt att jag kan få! Så det är väl bara att lyssna på vad dom säger och VILA!


Idag ska förmodligen jag och älsklingen bada efter han slutar jobba. Underbart. Vi har ett riktigt smultronställe som vi har hittat. Enskilt och inte så lätt att hitta <3 Underbart :) Vi har även idag städat på balkongen så nu kan vi sitta ute sena sommarkvällar och mysa :) Nu när sommaren äntligen kom hit till Västerbotten också ;) Fast det har varit dåligt väder i hela Sverige så. Förra sommaren när jag bodde i Skåne var det värre väder där nere än här uppe så, det är olika!


Nej, nu ska jag fortsätta nätshoppa ;) Får lägga ut bilder när jag får hem det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kärlek, kaos, glädje och liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards