rogivandeliv

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av elina - 8 juli 2012 15:24

Oj vad varmt det är. Jag har nog en kroppstempratur på 40 grader just nu :P Älsklingen kan knappt hålla om mig för jag är glödhet! Och ute är det kvavt och varmt ute, och i lägenheten är det varmt!! Sovrummet är som en kabin typ. Måste köpa en fläkt!! Viktigt viktigt prio ett!! Jag kommer inte kunna härda ut dessa veckor som är kvar annars (har väl iofs inget val) Men kan ju alltid underlätta lite för sig själv :) Nu ligger älsklingen och kollar på sopranos i sovrummet medans jag sitter här, kunde inte ligga brevid av värmen. Och bebisen håller på i magen och sparkar <3 Så himla mysigt :) Älskar känslan när jag får en redig spark, de känns ju verkligen nu också!! :) Kan ju inte ha så mycket plats där inne längre tycker man. Ska ju till BM imorgon, ska få lyssna på hjärtat och mäta SF-måttet. Kolla hur mycket jag gått upp i vikt. Spännande ;) Nej, nu ska jag kika lite på barnsaker som vi ska skicka hem. Funderar på att beställa babysäng från IKEA, och lika väl skötbord. Vi har ju endast Babyproffsen och Barnens Hus här vi bor och det är så dyrt där. Och dessutom kan vi få hemkörning från IKEA :) Perfekt!


   


Första bilden är verkligen speciell för mig, det var då allt började! Hela den här vackra sagan <3 Då jag och älsklingen träffades för första gången, eller nja, första gången på typ ett år. Hur vi träffades var ganska coolt, eller hur vi fick kontakten igen :) Det  var verkligen ödet som ville att vi skulle ses. Åhh jag är verkligen så kär i min lilla körv. Han är underbaraste underbaraste <3 Den andra bilden var från i höstas innan vi flyttade ihop, vi var på Ikea :) Innan jag var gravid. Herregud, det känns som jag varit gravid i flera år :P Tänk om man skulle gå lika länge som elefanterna :P Det hade varit jobbigt ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kärlek, kaos, glädje och liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards