rogivandeliv

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av elina - 31 juli 2012 18:02

 

Jag blir så facinerad att detta är vår bebis!!

 


Oj vad varmt det är ute. Älsklingen kom hem och var helt svimfärdig nästan. Han var jättevarm så nu sitter han i ett svalkande bad. Skönt. Vi brukade alltid bada ihop innan jag vart stor som en elefant!! Haha herregud, jag vaggar fram när jag går ;) Ser nog ganska så roligt ut! Och så går jag jättesakta. Och min cykel har gått sönder :/ Surt. Gick så himla bra att cykla eftersom jag får ont när jag går. Jaja. Så nu blir det inte mycket utgång :P Blir ju iofs helt svettig bara jag går fem minuter i denna värme, inte så himla kul :/ Är ju som en kabin hela tiden. Känner mig ofta febrig. Älsklingen kan knappt hålla om mig på nätterna då jag är så varm.


 

Gud vad jag älskar den här mannen! Han gör mig till världens lyckligaste kvinna!! Fattar inte hur han lyckas få mig så lycklig, han gör mig tokig, varje gång vi är ifrån varann så känner jag mig inte hel. När han är på jobbet så känner jag mig ledsen och längtar efter han som en tok. Konstigt det där. Innan så älskade jag att vara själv, kunde gå en vecka utan att jag umgicks med någon men nu, nej, ensamheten är jobbig. Tack och lov så är vi inte ifrån varann så ofta förutom när han jobbar :) Tack och lov! Sen är han ju sjukt snygg också ;) Ett stort plus ;) Hehe. Att jag fångat denna man är ett under. Då vi träffades var min självkänsla i botten och jag trodde aldrig att jag skulle få bli hans kvinna! Idag är jag en helt annan människa, tack vare denna man, en mycket gladare och öppen kvinna. Mår så mycket bättre och har en bra och stabil självkänsla och ett bra självförtroende! Att finna någon som han har räddat mig på så många sätt! Måendet är i princip alltid stabilt och ångesten är som bortglömt. Det är härligt att leva idag. Jag ser fram emot många fina långa år med denna man! Johan jag älskar dig så fruktansvärt mycket. Du är mitt allt och du ger mig allt! KYSS!

Av elina - 31 juli 2012 13:40

   

Åååååh vad jag saknar dom! Den första bilden är från i mars, då jag var nere till Stockholm men älsklingen min. Jag var väldigt trött då vi hade checkat ut från hotellet redan vid tio på morgonen och fått gå runt i stan tills tåget skulle gå vid sex. Så lite mör var jag ;) Men mamma var söt! Den andra bilden är när mamma och pappa var i Köpenhamn för några helger sen. Dom är så himla fina. Dom firade sin 11:e bröllops dag för bara en månad sen drygt. Jag längtar tills jag och älsklingen gifter oss <3

Av elina - 31 juli 2012 13:26

Oj så skönt. Sovit lite. Var helt slut! Kunde inte ens hålla ögonen öppna. Men så tar det ju mycket på krafterna att vara gravid också! :) Har ju mycket energi men den tar slut ganska snabbt också :P Nu är det inte ens en månad kvar!! Shit, mindre än en månad!! Helt otroligt :) Det är 30 dagar till beräknad förlossning. Känns sjukt nervöst! Ett litet knyte som är helt beroende utav mig och Johan. Vilket mirakel :)


Just nu är älsklingen och träffar sin bror som bor i Mexico i vanliga fall. Dom har inte träffats på tre år så jag är riktigt glad för hans skull. Han ska bo hos deras mamma under tiden han är här. Kommer stanna i två veckor. Ska träffa han imorgon och känner mig lite nervös såklart :) Man vill ju gärna göra ett bra intryck! Minns när jag träffade Johans mamma första gången. Oj så nervös jag var då. Jag gillar min svärmor grymt mycket. Tycker man hör överallt att svärmor är jobbig och att man inte går ihop med dom men min svärmor är hur cool som helst! Och det är så kul att Johan går ihop med min mamma också. :) Saknar mamma lite, var ju nere i juni. Hon och pappa bor ju i Stockholm där jag är uppvuxen och det är ju ändå 80 mil dit. Men jag trivs här uppe i Skellefteå. Ganska så trött på Stockholm MEN vi ska ställa oss i kö där nere ändå, fast det blir utanför Stockholm där mina föräldrar bor. Dom frågar ju ofta när vi ska flytta ner och sådär ;P Gulligt. Dom vill ju ha oss nära ju! Nej, nu ska  jag ta och fixa mig lite lunch. Åt en glass nyss men det blir man ju inte mätt på! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kärlek, kaos, glädje och liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards