rogivandeliv

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av elina - 17 juli 2012 17:39

Sambon har varit ledig idag så idag har vi passat på att vara ute hela dagen. Var på stan och handlade en overall :


  Det var halva priset på den så vi passade på. Hade kostat 900 och var nu nersatt med 50% så vi slog till. Var ju strl 68/74 och det kommer ju passa tills det blir kallare :) Kul att göra fynd. Speciellt på dyra saker. Och Lundmyr of Sweden har ju bra kvalite och blir sällan slitna :) Och den är ju hur söt som helst dessutom! Vinterkläder är värt att lägga en extra slant på eftersom det blir så himla kallt här uppe i Norr :) Ska kika på lite bebisgrejer imorgon också när gubben är på jobbet. Ska köpa lite nappar och sånt :) Håller ju på att packa BBväskan :) Bebis har fixerat sig och dom på förlossningen säger ju att det finns en chans att jag kan föda för tidigt.. Jaja vi får se :) Är nu i vecka 34 (33+4) Underbara bebis <3 <3


Sedan har vi städat idag också, gubben håller på lite än men satte mig på vila :D Vissa har det bra ;) Men jag "får" ju inte dammsuga heller för jag har så mycket sammandragningar och ska hålla mig till vila! Jag försöker vila så mycket jag kan men det är svårt :P Cyklar varje dag ca 5 km, ibland en mil. Cyklar vart jag än ska :) Nej, nu ska jag fixa mat åt oss :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kärlek, kaos, glädje och liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards