rogivandeliv

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av elina - 29 juli 2012 17:40

 

Jag känner mig extremt tung! Och det är ändå 4 veckor kvar typ av graviditeten. Oj oj. Jag skulle bara vilja ha min bebis här nu!! Jag är trött på att ha ont, kan knappt gå längre utan att det gör ont i kroppen. Denna foglossning är inte att leka med :/ Och illamåendet är ingen lek heller. Tagig medicin men jag blir så himla trött av den så väljer hellre att vara utan medicin då jag kan sova en hel dag!! Jaja. Snart kan jag gå två meter utan att ha ont och det ska bli sååååå skönt :)


Jag och min älskling har bara varit hemma hela dagen och kollat på sex feet under :) Känns skönt med såna dagar också. Varit så kvavt ute hela dagen, utan sol, fast den kom fram för en stund sen men varken någon av oss känner för att gå ut. Skönt att bara ha hemmadagar också :) Älskar mitt liv :) varför stressa och jäkta jämt? :P Nej, nu ska jag kika vidare på sex feet under. Sån himla bra serie :) Vi har hela boxen så det har blivit några timmar ;) Hehe.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kärlek, kaos, glädje och liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards