rogivandeliv

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av elina - 1 augusti 2012 08:52

Det är så himla underbart när bebisen sätter igång och har boxningsmatch i magen :) Sån känsla! Love it!

Jaha. Undra vad dagen har att erbjuda då? Ska ju träffa Johans bror Jonas vid ett tiden och jag är faktiskt lite nervös :P Men det kommer gå bra :) Men det är ju klart det är nervöst. Man vill ju göra ett bra intryck såklart. Det är ganska varmt ute men solen går i moln titt som tätt :/ Denna sommaren är nog det sommaren jag har varit som blekast!! Herregud, ser ut som en albino typ :P Men vill ju inte ligga och pressa i solen, då lär ju bebis koka :P Usch. Hemskt. Har ju bus hemma men orkar aldrig smörja in mig!


Jaja. Nu ska jag väl göra mig i ordning. Kom nyss ut ur duschen, så ska väl sminka mig lite granna så man ser ut som folk ;)



Ovido - Quiz & Flashcards