rogivandeliv

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av elina - 4 augusti 2012 09:41


Jag och min älskling!! Mr heting ;)  Jag igår :)  Bebiskläder som vi fått av svärmor! Så himla gulliga :) Bebisen kommer vara jättesöta i dom :) 

Av elina - 4 augusti 2012 09:31

Just nu ligger jag och älsklingen i sängen, jag bloggar och han kollar på BigBrother repriserna på Tv11. Vi följde BB och det rätt kul att se det igen nu i efterhand :) Men gud vad elaka vissa var!! Jaja.


vad ska vi hitta på idag då? Det blir nog en ganska lugnt, det är ju inte så fint väder ute idag :/ Ingen sol och inte så himla varmt heller. Trist fast på samma gång ganska skönt för när det är varmt ute så blir jag så himla svullen i kroppen, och jag dricker så mycket vatten som gör att jag blir ännu mer svullen! Jaja. Nu är det ju inte långt kvar tack och lov. Igår hade jag massa värkar men det höll ju inte i sig såklart och slutade efter en timme. Vill bara träffa lilla hjärtat där inne, vem ligger i min mage egentligen? Är det en liten Vincent eller är det en liten Maya

Är så himla nyfiken på vem det är. Bebisen är ju en riktig vilde och rör på sig väldigt mycket, numera är det mera som buffar, inga riktiga sparkar, men det är ju så trångt där inne så det är ju inte konstigt :) Tänk att jag burit på detta liv i min mage i snart nio månader!! Så häftigt. Och att det kommer ut en liten människa, en minimänniska :P Svårt att fatta :)

 

  Fatta att det är tugnt nu!! KOM UT NU LILLA ÄLSKLINGEN MIN!!

Ovido - Quiz & Flashcards