rogivandeliv

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av elina - 21 augusti 2012 08:35

Sitter just nu hos svärmor och ska vara hundvakt åt lilla Heragumman :) Hon är verkligen så himla söt och snäll! Börjar tänka på vår hund Hubbe vi hade när jag var yngre. Han var den bästa hunden och så jävla underbar. Han fick tumörer i lungorna. Gud vad jag kan sakna han ibland. Tänk att man kan sakna ett djur så mycket. Han har tröstat mig många gånger när jag varit ledsen, slickat mina tårar och han fanns alltid där! Världens bästa vän :)


Idag blir det nog en lugn dag, jag orkar knappt göra nånting för jag är väldigt otymplig! Svårt mig att ta mig någonstans ;P Väldigt frustrerande och jobbigt. Orkar inte vara gravid längre!! Snälla bebis, jag vill vräka dig. Vill inte ha dig som inneboende längre i min etta! Kom bara ut, snälla? Testar alla möjliga sätt att få igång det men detta är ett envist barn. Inte konstigt med mig och Johan som föräldrar ;) Envisare människor får man leta efter!!

Ovido - Quiz & Flashcards