rogivandeliv

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av elina - 20 augusti 2012 13:59

Jag och älsklingen tog en liten runda till stan idag eftersom han var ledig från jobbet. Passade på att gå in på länsförsäkringar och fixade en försäkring. Fixade en graviditetsförsäkring fast som gäller sex månader efter bebisen kommit också :) Så slipper bebisen vara oförsäkrad när den kommer. Känns jävligt skönt! Kostar 690 kr och det är okej pris. Fick tydligen 10% rabatt om man tecknade denna försäkringen :) När vi var på väg hem så började jag få ont i magen och ryggen och trodde det var på g men nej, det avtog som vanligt! Huvva! Är så trött på detta nu, snälla bebis KOM UT! Jag är jävligt nervös också! Men så överväldigad :) Både jag och Johan är väldigt nervösa men det hade väl varit konstigt annars!


Snart ska jag och älsklingen gå till Coop och handla (intressant ;) Ska handla lite våtservetter, blöjor och sånt :) Köpte ju ersättningen här om dagen, bara ifall ammningen inte kommer igång eller bebisen inte blir tillräckligt mätt på min mjölk :) Kändes lite skumt att handla det hehe :P Men vill inte gå till affären det första vi gör när vi kommer hem! Så himla kul att handla saker till bebisen. Behöver inte handla mer kläder iaf då vi har massor! Dessutom så fick vi ett paket utav mamma förra veckan, fullpackat med kläder :) Hon ska skicka ett imorgon också!! Underbart :) Kändes som julafton ;)

Ovido - Quiz & Flashcards